onsdag 24. august 2011

Sykemeldt...;(

I går våknet jeg med smerter i høyre fot, men kom meg nå på jobb... Og ikke minst klarte jeg å gjennomføre arbeidsdagen...;) I morges våknet jeg enda verre i foten...;( Jeg var hoven, rød oppe på "flaten" og ganske så varm der... Da jeg skulle ut døren, hadde jeg problemer med å få på meg joggeskoen også, men på jobb dro jeg.... Det endte nå med at jeg måtte ringe legen, i håp om at jeg kunne få noe for smertene... Jeg måtte dermed ned dit for en sjekk først. Derfra gikk jeg med resept på Brexidol, Orudis og sykemelding ut uken... Så nå får vi bare håpe at medisinkuren hjelper meg...;)Jeg har visst nok fått en kraftig betennelse :(

Nå har Roy akkurat kommet hjem, etter å ha vært en tur på Vestkanten... Der hadde han funnet en fin jakke til meg :) Det trengte jeg, så det var jo snilt gjort av han å kjøpe en til meg :)





Akkurat nå bare venter jeg på at kaffen skal bli ferdig, og så skal jeg sløve litt ved dataen.... Og så må jeg få fortsette på brevet til Kjersti, som jeg begynte på her på søndag :)))



2 kommentarer:

Magjool sa...

HEI ,snille mann du har som har kjøpt jakke til deg ,fin var den .håper du blir fort bra i foten din,du må ikke belaste den ,no da,kos deg med brodering og mann ,God bedring.Klemmer fra Magnhild

♥ Mys ♥ sa...

Hei hei min venn :)

God bedring - håper foten blir fort god igjen!:)
Heldig du er som har fått jakke av Roy - og fin var den også:)

Ha en fortsatt fin kveld og en god natt når den tid kommer. Vet jo at du sitter oppe lenge mens jeg tusler tidlig i seng.

*Klemmer fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)