lørdag 6. august 2011

Enda en uke har løpt av gårde.....

Helledussen hvor disse dagene løper av gårde... Min første arbeidsuke er jo allerede unnagjort...Vi hadde nå en fin uke på jobb, med få unger....;) Det er nå godt å starte litt rolig og... Fra neste uke av, er nok de fleste barna tilbake, og det blir fullt kjør tenker jeg...

Mandag møtte jeg Roy på Vestkanten etter jobb... Da handlet vi litt, og så var vi innom Europris... Der kom jeg over noen greie bokser, og jeg kjøpte to pakker... Syns dem var så grei, og vurderer å få kjøpt meg to pakker til.... Det er ti bokser i hver pakker, og kan taes fra hverandre og settes sammen etter ønske :)












På onsdag møtte jeg Roy igjen på Vestkanten, og da endte vi med å spise pizza på Peppe's og dette var jo koselig :)

I går ble det også så vi tok en enkel middag, he he... Da møttes vi nemlig på Mc Donald's, hvor vi spiste middag... Så denne uken har vi vært litt ekstra "usunne", he he.. Vi får ta det igjen i kommende uke, med hjemmemiddager ;)

I dag ble det så Roy bakte en kake... Var vel i grunnen på tide at vi fikk smakt denne... Han fikk jo den i gave i juni, he he....














Da vil jeg få ønske alle sammen en fortsatt god helg :)Håper alle mine lesere får en fin og koselig kveld... Selv skal vi snart spise baguetter som Roy skal tilberede :)))





Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)