torsdag 25. august 2011

En fin shoppingtur :)

I morges var jeg ganske fin i foten igjen. Hevelsen var der fortsatt, men jeg var ikke så øm som i går. Jeg fikk jo beskjed av legen i går om å holde foten i ro, men det er ikke bare bare det... Særlig ikke i dag, da Roy sa han ville ta turen til Oasen Kjøpesenter i dalen.. Da måtte jo jeg bare være med, og nå sitter jeg altså igjen med en fot som er øm igjen...;( Satser nå på å bli fort fin igjen, og skal nå på jobb igjen på mandag :)

Vi kom nå hjem noen kroner fattigere, men det er jo bare kjekt når vi sitter igjen med noe nytt, he he :) Roy valgte seg de første bøkene, mens jeg da plukket ut bøkene av John Irwing :) Får bare håpe at det er bøker som er greie å lese :)))















Ellers kjøpte jeg meg tre neglelakker... Skal prøve å bli flink med å bruke dette, nå som jeg har blitt så flink med å beholde litt lengde på neglene mine :)))














Da vil jeg få ønsket alle lesere en riktig fin ettermiddag :)))

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)