lørdag 20. august 2011

En fin lørdag :)

Dagen startet rolig, ved at jeg fikk skrevet et brev...;) Det var nå jammen på tide, for jeg har vært alt for treg med brevskrivingen den siste tiden... Ellers reiste Roy og jeg til sentrum en tur, hvor vi tok turen innom Søstrene Greve.... Mye fint der inne, men jammen klarte jeg å la være og kjøpe noe der... Fortjener jo nesten en medalje, he he :)
Etterpå tok vi oss en runde på Galleriet, hvor jeg fikk kjøpt meg to nye tights....;) Ellers kjøpte jeg meg en skriveblokk og en bok om strikking... Sentrumsturen avsluttet vi på Peppe's Pizza, hvor vi spiste hver vås TexMex salat :)
Vel hjemme har vi bare slappet av, og i kveld fikk jeg servert god kvelds av Roy :)



3 kommentarer:

Nina`s hverdagsliv sa...

Så fine dag dere har hatt sammen min venn :) Klemmer deg og ønsker deg en fine natt :) Så koseligt å lese i bloggen din :) Klem :)

Annelen sa...

Heisann :)
Høyres ut som den perfekte lørdag :) Håper du får ein flott søndag og :)
Klem

♥ Mys ♥ sa...

Nam nam....de der så aldeles nydelige ut:))))

*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)