søndag 24. juli 2011

En rolig søndag...;)

I dag har tiden bare gått stille og rolig for seg... Gårsdagen gikk også stille for seg, for da gjorde vi ikke annet enn å være her og slappe av. I dag gikk Inger og jeg en tur fra her jeg bor, og opp i Lyngfaret, for så å ta turen ned i Loddefjord. Her kjøpte vi oss litt mat på McDonald's og så ble det en is til dessert, før vi gikk hjem igjen... Det var en kort tur, men godt å få bevegd seg litt :) I morgen er det nå stor sjanse for at hun og jeg tar oss en tur til Sartor senter.... Nå er folket begynt å legge seg her i huset, så nå tar jeg meg en liten økt på data, før jeg også finner sengen og Rosehagen....;) En fin serie, som jeg anbefaler mer enn gjerne til andre lesere...;)))

Nå har jeg også fått brodert litt her om ettermiddagene og kveldene, så nå ser jeg snart enden på den også, he he :))










Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)