mandag 4. juli 2011

Har fått pakke i dag :)

I postkassen fant jeg en pakke fra Inger i postkassen min ;) TUSEN TUSEN TAKK FOR DEN KJEMPE FINE GAVEN INGER :-)))) Det var en forsinket bursdagsgave fra henne, og i tillegg fikk jeg litt ekstra fordi jeg hadde sendt henne et postkort med bilder fra Gamle Bergen.. Nå syns jeg litt synd i Inger, for hun hadde sendt en pakke til meg, som skulle ligget i postkassen min når jeg kom hjem fra Bulgaria.... Denne har visst forsvunnet i posten ;( Det er så trist når slike ting skjer, så er jammen godt det ikke skjer alt for ofte.

BURSDAGSGAVEN :)















TAGS OG BURSDAGSKORTET :)












UTKLIPP FRA BLADER :) (Årskalender og brodering av alfabetet)







Nå har det blitt veldig lite scrapping her hos meg i det siste, så kanskje jeg skal få satt meg ned med dette i helgen.. Får prøve å lage noe av noen av tingene Inger sendte meg...;)


1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei hei min venn :)
Så koselig at du likte gaven:)
Gleder meg til å se hva du tryller frem av scrappesakene:)
Ja, det var ergelig med den første pakka jeg sendte til deg, men heldigvis skjer det kun en sjelden gang at noe forsvinner i posten.
Håper du har en fin dag!
*Klem fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)