søndag 31. juli 2011

Feriens siste dag....

Da har de siste feriedagene mine bare løpt av gårde her.... På onsdag ble jeg helt ferdig med et kort, som jeg begynte på da Inger var her... Ting tar tid, men ble nå ferdig til slutt, he he :)




I formiddag reiste nå guttene hjem, og det blir alltid så stille her da... Enda tyngre ble det denne gang, siden dem har vært her i tre uker....



Nå i morgen er det tilbake til hverdagen igjen... Det er vel egentlig like greit, for sykkelen har jo snart grodd seg fast her utenfor, he he... Blomstene hadde jammen begynt å blomstre gjennom sykkeldekket bak, så i forgårs løsnet jeg det forsiktig. Kan jo være greit å slippe å stresse med det i morgen tidlig....;)

Nå skal jeg bruke disse siste timene av denne søndagen til brev og bordering tenker jeg :)

Ønsker dere alle sammen en riktig fin søndags kveld :)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Koselig lesning min venn :)Tenk imorgen er det 1 august,tiden går fort. Kos dere i sommerkvelden og vi snakkes min venn :) Klemmer fra Nina J R

Annette sa...

Koselig kort:o)
Gleder meg til jeg får ryddet hobbykroken og finner tid til å lage kort slik som i "gamledager".

♥ Mys ♥ sa...

Heisann:)
Kortet ditt ble veldig fint:)

Hehe...la ikke merke til at sykkelen hadde grodd fast hos deg:)
Krysser fingrene for at du får mange fine turer på den fremover:)

*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)