lørdag 23. juli 2011

Enda mer shopping :)

Så endte det med at Inger og jeg gikk ned til Vestkanten i dag allikevel... Dermed fikk jeg brukt litt penger i dag også... Det ble nok enda litt mer scrappeutstyr/pynt, og jammen fant jeg meg to tunikaer til som jeg likte veldig godt :))



Mens vi var der nede hørte vi om det forferdelige som skjedde nede i Oslo. Så kvelden her i huset, har gått i å høre på nyhetene... Det er rett og slett tragisk...;(
Tenker på alle sammen som var igjennom dette forferdelig som også skjedde ute på Utøya... Er så rystet at jeg ikke har ord her jeg sitter i sengen...
Tror jeg bare må legge meg til å sove, og få slappet litt av i tankene her... God natt og sov så godt det lar seg gjøre etter disse to tragiske sakene...





Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)