mandag 18. juli 2011

En rolig start på uken :)

Denne dagen har rett og slett vært stille og rolig.... Roy og jeg ble enige om å ta en tur ned på Vestkanten og handle, siden vi hadde en del brev som skulle sendes... Før vi rakk så langt, kom Steffen :) Så han ble med oss på handleturen :)) I dag fant jeg meg en ny tunika også, og så fant jeg ut at jeg ville ha meg en neglelakk.. Siden jeg har klart å slutte helt med å rive neglene, kan det jo være kjekt å pynte dem opp litt, he he...;)


Vel hjemme fra handleturen, har vi bare slappet av... Roy og Steffen har puslet med sitt, så da har jeg slappet av med duken min :)







Morgendagen vil det nok ikke bli så mye brodering på meg... Da må jeg nok satse på å få gjort leiligheten i skikkelig stand her... I morgen kommer nemlig Inger hit, og skal være i en uke..;) Jeg gleder meg kjempe masse til å ha henne her igjen...;) Tror nok vi skal få kost oss masse ja :D

Nå vil jeg bare få ønske alle mine lesere en fortsatt fin kveld :)))




1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Og jeg gleder meg kjempemasse til å komme på besøk til deg igjen :D
Holder på å pakke nå - treg som fy...hehe...:)
Vi ses snart - og ikke stress, det er ikke dronninga som kommer (selv om jeg bor på slottet *lol*).

♥klem♥

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)