torsdag 21. juli 2011

En kjempe fin onsdag :)


Her for en tid siden, var jeg med på 1 års jubileum inne på bloggen Mies Mirakler.. Og i dag fikk jeg gaven i fra henne :) Tusen takk :) Det var en kjempe fin gave, som falt i smak her :))
Jeg fikk altså to nøster med heklegarn, en boks med lys i og et kjøkkenhankle med hjerter på :D


I dag reiste Inger og jeg med bussen til Lagunen... Vi ble nå forsinket en time ut fra planlagt, for som typisk er med 42 bussen, så kom ikke den vi skulle ta.. Dermed ble vi litt senere med å komme oss til Lagunen. Vi fikk nå gått rundt på senteret i en god del timer, og det ble nå så jeg fikk brukt litt penger også, he he... Blant annet fikk jeg kjøpt meg en ny t-skjorte, litt scrappeutstyr/pynt og litt annet småplukk....

På vei hjem igjen, fikk vi noen minutter på Bystasjonen... Der fant jeg denne fine boksen, som jeg bare måtte ha, he he :)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)