onsdag 27. juli 2011

Feriegjesten reist hjem.....

Da er jeg klar for en ny dag... Merkelig hvor tidlig jeg våkner til tross for at jeg har ferie... Jeg har allerede vært oppe i over en time, og det når jeg kunne ha sovet lenge... Jaja, det er nå godt å få mest mulig ut av dagen og da :)

I går reiste jeg til sentrum sammen med Inger, for å følge henne til flybussen..;) Kjekt å se at hun er vel av gårde, når hun skulle til flyplassen...;) Selvsagt skulle jeg gjerne ha hatt henne her lengre jeg.Er så koselig å ha henne på besøk :) Jeg håper og satser på, at jeg får tatt en tur til henne neste sommer :) Da bussen hennes kom, viste det seg at jeg hadde flaks også, for min buss kom samtidig.

Jeg havnet nå på Vestkanten, hvor jeg traff Roy :) Vi vandret litt rundt der, til jeg skulle til legen. Og så møtte jeg han igjen etterpå. Da ble vi enige om å få oss en plante til i vinduet vårt her... Så vi havnet ut med en Schefflera...;) Syns det ble fint med disse to plantene i vinduet...;)





Etter plantekjøpet, møtte vi guttene mine... Og så havnet vi på McDonald's hvor vi spiste dagens middag :)))


1 kommentar:

♥ Mys ♥ sa...

Hei hei :)
Tusen takk for at jeg fikk komme på besøk til dere:) Dere er alltid så gjestmilde og greie:D Har kost meg masse:)
Shopping er jo noe vi elsker begge to, så det ble det en del av, i tillegg til masse skravel, god mat og avslapping på sofaen:)
Neste år håper jeg du tar turen hit igjen!

Ble veldig fint med den nye planten i vinduet.

Ha en super kveld!

♥ Klem fra Inger ♥

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)