søndag 10. juli 2011

Brevenner.....

har jeg jammen meg hatt i mange år nå, og noen av dem jeg skriver med, har jeg skrevet med siden jeg var rundt 16 år. Jeg har vel ikke alltid vært så rask med å svare, men sjelden har det gått mer enn to måndere, fra jeg fikk et brev til jeg fikk svart det. Nå har jeg akkurat gått i gjennom brevvenninnene mine, og jeg vurderer i grunnen å kutte ut et par stykker av dem. Som jeg skrev, så kan jeg være treg selv, men å ha brevvenner som skriver en til to ganger i året, nei det tror jeg ikke at jeg orker å ha....

Foruten å ha gått igjennom brevvenninnene mine, så har jeg fått ryddet i scrappekroken min. Jeg har overhode ikke vært noe flink det siste halve året, med å bruke denne kroken. Det har rett og slett vært et tiltak, siden det alltid har vært kaos i skatollet mitt. I dag fikk jeg omsider gått igjennom alt, og det kom seg nå litt. Helt fornøyd er jeg ikke, men nok fornøyd til at jeg kanskje setter meg dit i løpet av kvelden :)))

FØR

















ETTER














Ellers har jeg nå egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe meg noe mer utstyr, før jeg har fått sittet i kroken min en del. I ca seks måneder har jeg klart å holde den avtalen med meg selv, men i går røk den, he he... Ble nå bare litt småting, men nå skal jeg overhode ikke ha mer, før jeg har fått scrappet masse.....;)









Vel, da ønsker jeg alle sammen en fortsatt fin søndag, og en strålende helg :D

2 kommentarer:

♥ Mys ♥ sa...

Hei!:)
Så flott du har fått det i scrappekroken din:) Er ikke helt ferdig med min ennå. Har litt sånn sorterings-dill igjen...sukk!
Men blir veldig bra!:)

Skjønner veldig godt at du ikke ønsker brevvenner som bare skriver en til to ganger i året - fryktelig kjedelig.
Nå er vel jeg i den kategorien selv, så burde ikke si noe og skal ikke gå inn på grunnen til min trege brevskriving for det vet du jo alt om, men håper virkelig ikke du har tenkt å kutte meg ut.

♥ Klem ♥

Heidi sa...

Hei

Håper at jeg ikke ligger i faresonen for å bli slettet som brevvenn .... *krysse fingrene*

Flink du har vært å rydde

Klemmer

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)