torsdag 16. juni 2011

En ekstra uke i Bulgaria.....

Jeg vil nok komme tilbake til et blogginnlegg om turen vår til Bulgaria, men akkurat nå er ikke følelsene for det til stede... Vi skulle ha vært hjemme natt til søndag, men så sitter altså jeg her alene på et hotellrom, mens Roy ligger på et sykehus... Heldigvis er han frisk og rask igjen, men jeg kjenner at jeg har fått nok nå... Føler bare for å komme meg til Norge nå, og det ser ut for at vi får kommet oss hjem på lørdag omsider... En uke etter planen.... Det skal bli godt, for nå har jeg begynt å kjenne saker og ting på sjel og kropp ;(( Tårene renner til tider uten stopp,men jeg har det bra... Er bare savnet etter Roy og mitt kjære Norge, som tærer på ekstra nå. Roy fikk jeg besøkt på sykehuset i går, og da fikk jeg sett ham for første gang siden fredag.. Kan love at det var herlig å se han igjen...;) Og nå bare gleder jeg meg til å få han fra sykehuset i morgen ;)))

Lover å komme tilbake om selve turen, når tanker og følelser har lagt seg på plass igjen. Og jeg har kommet over alt kaos etter denne ekstra uken... Ha en fortsatt fin dag alle sammen ;)




4 kommentarer:

Anonym sa...

Tenker på deg min venn :( Uff dette var virkelig leit....

Nina J R Pettersen

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Tusen takk for omtanken Nina ;) Uff ja.... Kjenner at kroppen min har fått nok, så håper jeg får satt bena på norsk jord veldig snart ;)

Anne Britt sa...

Men så leit da, Nina. Hva skjedde? Dere som gledet dere sånn til turen...Sender deg en varm klem. Hils til Roy!

magjool sa...

Kjære deg Nina,dette var ikke noe kjekt for dere,har ikke sett dette før no ,har vert så lite på facebooken,kan forstå du er fortvilt ,var det noe med maten som forårsaka dette,håper dere kommer vel heim,men det var no fryktelig lang reise for dere ,synest dei kunne ordnet att dere fekk direkte fly ,går jo ett til Haugesund,og da kunne vi ha hentet dere,eventuelt overnattet her ,og tatt bussen til Bergen eller vi kjørte dere,var dumt att eg ikke visste dette tidliger.Mange klemmer fra Magnhild.GOD tur heim .

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)