torsdag 23. juni 2011

En fin uke så langt ;)

Da har jeg hatt noen sløvedager her hjemme, og kjenner virkelig at jeg er klar for å begynne å jobbe igjen på mandag... Det skal rett og slett bli godt:-))
På mandag fikk jeg Roy hjem fra Haukeland sykehus, og det var utrolig godt ;) Jeg klarer meg jo fint alene da, men er jo best med mannen hjemme også :-) Tirsdag ble det nå bare avslapping på oss begge to, og det var litt godt å kjenne at kroppen min begynte å slappe av igjen etter den ekstra uken i Bulgaria...;) Om kvelden kom Magne og John-Martin og hentet meg, for jeg skulle være med på skoleavslutningen for `John-Martin ;)




















I går kom guttene mine hit, og litt senere kom mine foreldre på kaffe, sitronkake og vafler. En stund etter at dem gikk, reiste John-Martin hjem også... Steffen er her enda, og det er jo kjekt det ;) I dag var han og jeg med mine foreldre opp på Lefdal en tur, så nå har jeg fått kjøpt meg en ny datamaskin, og selvsagt en til Roy også ;) Vel hjemme, har ettermiddagen gått til å bli kjent med datamaskinen ;) Ikke barea bare å gå fra en bitte liten datamaskin til en stor data, he he :)



























Nå i kveld har jeg hjulpet Steffen... Han ville farge håret sitt svart ;) Han ble virkelig fin med den hårfargen syns jeg...;-D















Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)