lørdag 4. juni 2011

Bulgaria- sol og varme ;)

Da nærmer det seg avreise her... Må nok innrømme at sommerfuglene har tatt skikkelig plass i magen min nå... Kribler godt her... Jeg liker overhode ikke å fly, men gruer meg ikke så mye til flyturen som jeg hadde trodd jeg skulle... Nå tror jeg faktisk spenningen og gleden over å skulle besøke et nytt land, tar over for den verste redselen ;) Bare å tenke på den herlige stranden her, er jo nok til å glemme flyturen, he he ;)))

Ønsker alle sammen en riktig god helg videre, og ikke minst ønsker jeg alle sammen en riktig god kommende uke ;)


2 kommentarer:

Annelen sa...

Blir nok veldig godt å komme seg vekk og endelig få tid og anledning til bryllupsreise. Kose dokke masse:) Eg lika vedlig godt å fly, men kvir meg alltid når eg skal starte på flyturen, men så fort vi er komt opp er det over. Ta med litt sol og varme til vestlandet når du kjem heim att :) Klem

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Tusen takk for det Annelen ;) Ja, det skal bli vedig godt å komme seg vekk litt ;) Og ikke minst få tid til bryllupsreise ;)
Blir nok sånn her og, at når flyet har kommet opp, er det verste over.. Er nemlig lettingen jeg syns er verst... Jeg skal prøve å få med meg litt sol og varme når vi kommer hjem igjen ;)
Klem ;-)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)