tirsdag 17. mai 2011

Vel overstått 17.mai feiring :)

Jeg håper alle har hatt en kjempe flott og fin dag ;)

Vi koste oss hos mine foreldre i morgentimene, da vi var til frokost (som nevnt i forrige innlegg) der :-)


Der var også Roger, Angelica, Anne-Mette,Inge, Mathilde, Henriette og Trond Leander, så kan love dere at det var mye lyd der.Er nå bare koselig det da ;) Mine gutter var med faren denne 17.mai, så jeg har å se fram til neste 17.mai med dem da ;-) Etter frokosten fikk vi servert en deilig bløtekake, som min far hadde bakt for dagen ;)


Roy og jeg ble nå hentet av min bror, og så var det min far som kjørte oss hjem igjen ;) Etter at vi kom hjem, har nå Roy og jeg bare slappet av her hjemme. Siden jeg altså ikke hadde guttene, var det heller ikke noe å dra til sentrum for. Dessuten kom det et skikkelig regnvær rett etter at vi kom hjem fra mine foreldre. Så jeg er i grunnen glad for at vi ikke reiste til sentrum....

Nå skal jeg snart finne sengen her, for i morgen er det jobb igjen ;) I morgen blir det nå en kort dag, for jeg har noen ting jeg må ordne før jeg kan reise på jobb... Ha en fortsatt fin kveld alle sammen ;)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)