mandag 23. mai 2011

Dekadin...

Inne på Facebook fant jeg en annonnse over Like'n'Share for en god stund siden, og fant ut at jeg skulle melde meg på hos dem. Like etter fikk jeg spørsmål om å prøve Dekadin sugetabletter. Disse fikk jeg i postkassen og har nå fått prøvd de ut. Jeg syns virkelig at dette var sugetabletter som kan anbefales...;)



Dekadin gul: Skal virke lindrende ved forkjølelse og sår hals.
Min ko
nklusjon: Disse hadde en veldig god smak, men i motsetning til de andre, hadde jeg veldig lett for å tygge disse. Kanskje grunnet at dem virket mer som tyggetabletter.



Dekadin rød: Skal hjelpe mot lette luftveisplager som sår hals.
Min konklusjon: Disse inneholder solhatt, så jeg var ganske ske
ptisk til å smake på dem. (jeg har tidligere reagert på solhatt) Nå tok jeg sjansen, og har nå ikke merket noe som helst enda. Disse likte jeg ikke helt smaken på, men halsen min er nå mye bedre.



Dekadin blå: Skal virke lindrende ved vond hals, og være til hjelp både ved irritert, sår og hes hals.
Min konklusjon: Min favoritt :) Smaken var mentol, og den kom godt fram. Jeg merket fort bedring i halsen ved hjelp av disse.


Dekadin Grønn: Disse skal virke lindrende ved hoste og lett slimløsende ved forkjølelse. Smak timian.
Min konklusjon: Disse syns jeg ga meg en frisk smak, og kom vel i grunnen på 2.plass hos meg.

Felles konklusjon: Etter å ha hostet siden januar, kan jeg vel med hånden på hjerte si, at jeg var ganske lei alt som het hoste. Ikke minst merkes den slags på musklene etter hvert også, når man hoster til man bryter seg. Da jeg mottok pakkene med Dekadin fra Like'n'Share, hadde jeg fortsatt en ganske ubehagelig hoste... I dag derimot hoster jeg nesten ikke mer. Har litt hoste på morgenen og litt på kvelden, men den er på langt nær så ille som den var. Derfor vil jeg virkelig anbefale disse sugetablettene, som man får kjøpt på Apoteket. Merker du noe til hoste, så løp og kjøp ;)))


1 kommentar:

Heidi sa...

Nå har jeg meldt meg med der jeg også :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)