lørdag 14. mai 2011

Har du sett Ronny Jensen?


Siden 12.april har ingen sett noe til Ronny Jensen, og familie og venner er virkelig bekymret nå. Jeg føler jeg ikke kan få gjort så alt for mye her jeg sitter, men er med i gruppen Har du sett Ronny på Facebook. Vi er veldig mange (nærmere 4200) medlemmer der inne, som håper familien og venner får Ronny hjem veldig fort nå ;)

Saken har vært publisert et par ganger i nettavisen BT og BA.... De to siste artiklene fra BT:
Det er så fortvilende
Synske hevder å ha sett Ronny

BA har hatt disse ute:
Snur bunken i savnetsak
Borte fra 12.april



Noen tips har kommet inn til politiet, men jo flere tips man kommer med jo bedre er det. Om du som leser vet noe, eller vet om venner som vet noe, så gi tipsene videre. Dem kan også sendes inn til dette skjemaet her.

1 kommentar:

♥ mys ♥ sa...

Hei hei min venn :)
Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Ville bare poppe innom en kjapp tur og ønske deg en koselig 17.mai. Håper alt er bra med deg:)
*Klem fra Inger*

PS! Trist med mennesker som bare forsvinner:( Foerldre, kjæreste, venner m.fl. lurer fælt på hva som har skjedd. Håper det dukker opp spor i den saken du blogger om. DS!

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)