torsdag 5. mai 2011

Endelig er jeg i gang....;)

Ved nyttår fikk jeg en utfordring i fra eldste sønnen, om å gå ned 12 kilo. Det var etter at jeg selv hadde uttrykt at jeg hadde store behov selv for å klare dette... Nå er vi kommet til mai, og det har jammen ikke skjedd mye på det området....;( Jeg er bare nødt til å ta meg selv i nakken nå... I kveld fant jeg ut at det var bare å hoppe i det. Etter å ha spist en kjempe god (men liten prosjon) med salat, satte jeg meg likså godt på trimsykkelen ;)


Håper jeg bare klarer å holde planen min nå da.... Den er å sykle ti minutter hver morgen og ti minutter hver kveld...;) Siden jeg aldri har vært noe særlig aktiv, skal jeg fortsette slik i noen dager, før jeg da øker øktene litt...;)Kryss fingrene for meg, om at jeg klarer målet mitt da ;))))


2 kommentarer:

Wanya sa...

Jeg krysser alt jeg har for deg!! Det er litt artig det der for jeg begynte for ikke så lenge siden med det samme, og da klarte jeg å sykle i kanskje 5 minutter før jeg var helt gåen!! Men jeg fortsatte og fortsatte og nå er jeg med på spinning på Elixia. Jeg holder fortsatt på å dø litt men nå holder jeg iallefall ut en slik time og ikke bare 5 minutter for meg selv :P Man merker fort forandring. For min del hjelper det å ha andre å trene sammen med! I grupper på Elixia blir man veldig motivert og gira av å ha høy musikk og andre rundt seg! :D

Annette sa...

Flink du er! Greit å sette seg delmål slik som du gjør. Lykke til -dette klarer du:o)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)