søndag 1. mai 2011

En rolig og kjekk helg ;)

Denne helgen har jeg hatt guttene her, til tross for at det ikke var min helg... Både eksen og guttene hadde rotet litt, siden jeg ikke hadde dem forrige helg... Da var det jo min helg, men siden det var eksen sin påske, ble dem hos han... Det gjør nå ikke meg noe, for det er nå bare koselig å ha guttene her da ;))

Nå var dem for det meste ute i hele går, og det skjønner jeg nå godt.. Med det herlige været vi har her i Bergen om dagene, kan man bare ikke sitte inne heller... Mens guttene var ute og rekte, var Roy og jeg en tur oppe på terassen og tok en pils med husverten ;) Koselig det ;)

Vel nede igjen, laget vi kveldsmat som vi koste oss med når guttene kom inn døren ;) Ellers fikk jeg nå laget meg et kort; bryllupskort ;)



Inni....

1 kommentar:

♥ mys ♥ sa...

Hei:)
Koselig å høre at dere har hatt en fin helg:)
Været her er også nydelig - skulle tro det var sommer, så vi bare nyter dagene og varmen og håper det varer leeeenge:)
Kortet var fint.
Kos deg videre og hils gutta!:)

*Klem fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)