søndag 29. mai 2011

En koselig helg ;)

Etter en fin dag på jobb fredag, har jeg bare fortsatt å kost meg ;) Gårsdagen var det jo min kjære pappa vi feiret, og dagen i dag, har jeg rett og slett bare slappet av... Eller rettere sagt bare kost meg med et broderi ;)

Dagen i dag begynte med at jeg sov lenge (kl.10.00), og like etter ringte min mor... Hun lurte på om dem kunne komme innom en tur, for å slippe og reise hjem for så å reise ut igjen.Dem hadde Angelica med seg, som dem skulle levere hos moren, siden min bror ikke kunne.













Roger og damen Thordis hadde dem nemlig kjørt til Flesland, for dem skulle ta fly kl.11.15.. Litt vemodig å tenke på, at i dag flyttet Roger fra kjære Bergen by og oss... Kommer nok til å savne å ha han her, men kan tenke meg at han kommer til å trives på det blide Sørlandet ;)

Det har virkelig gått unna på broderingen som nevnt, for slik så det ut i går....








Mens nå i skrivende stund er det slik ;)












Nå skal jeg snart finne sengen tenker jeg, slik at jeg er opplagt til jobb i morgen også ;) Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :-)


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)