torsdag 19. mai 2011

En kjempe kjekk dag ;)

Riktig nok startet dagen tungt.. Det gjør den alltid de torsdagene hvor Roy har fri, og jeg skal jobbe.... Er litt ekstra tungt å stå opp, når jeg ser han sove godt... Jeg fikk nå selskap av han i dag da, for han våknet samtidig som meg. Nå la han seg igjen da jeg gikk til bussen... Jeg har jobbet i en barnehage i Olsvik de siste dagene, og jeg trives veldig godt her. Eneste minuset, er at bussen der er alt annet enn i tide.... Jeg er nå ferdig på jobb kl.16.00, og først 35 minutter etter kommer bussen (den skal egentlig komme etter 25 minutter)....;( I dag fant jeg ut at jeg skulle prøve meg på å gå hjem... Det ble en litt slitsom spasertur, men samtidig var det jo godt å være hjemme omtrent på den tiden jeg setter meg på bussen...

I dag var også den store dagen, hvor vi skulle få den nye vaskemaskinen vår ;) Den hadde kommet mens jeg var på jobben, og det var litt godt å komme hjem til nyvaskede klær :)))


Ellers har jeg tydeligvis fått til orkideèn som Roy og jeg fikk til bryllupet av min søster og familien ;) Etter tips fra min kjære "gamle" nabo; Åse-Helen, klippet jeg stilkene ned, og den ene har jeg altså fått til igjen ;))

Nå ønsker jeg alle mine kjære lesere en fortsatt fin kveld...;) Selv skal jeg snart i gang med å brodere igjen... Sliter litt med troen på at jeg skal bli ferdig med dette broderiet mitt, men skal vel komme i mål med dette og tenker jeg ;)


1 kommentar:

kjersti.sin.blogg. sa...

Gratulerer med ny vaskemaskin.kan tenke meg det var godt å slippe og vaske for hånd.:)

god helg.

pssst,lover å skrive snart:)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)