søndag 8. mai 2011

En fin søndag....;)

Til tross for at den jæ*** vaskemaskinen vår røk i dag, så har nå dagen vært fin så langt :) Solen har skint fra en så og si skyfri himmel, og det har vært bare herlig...;) Eneste minuset har vært en litt kjedelig vind...

Roy har nå reist på jobb, og kommer ikke hjem før ved 22.30 tiden... Jeg har nå heldigvis selskap av Steffen enda... Det har jo vært min helg med guttene, men de hadde blitt enige om at John-Martin skulle være hos faren.. Tror nok at søskenkjærligheten har blomstret litt ekstra der i det siste, he he....

I dag hadde jeg rett og slett ikke lyst på middag...;( Jeg ga nå allikevel Steffen valget... Om han ville at jeg skulle lage ostesnitzler og poteter til middag, eller om han også ville ha salat i stedet.. Hadde ikke trodd at jeg skulle få det svaret jeg fikk, men koste oss i alle fall med salat vi ;) Eneste Steffen forlangte, var å slippe unna tomat, marinerte hvitløk og ananas, så da tok jeg de tre tingene for seg selv i en liten boks.... Ved siden av hadde jeg til et beger med ekstra lett rømme, som jeg da hadde krydret med hvitløkspulver, litt salt, litt pepper og gressløk ;)

Nå skal jeg bare slappe av og brodere videre, fram til jeg skal ha min neste økt på sykkelen....;)) Ønsker alle sammen en fortsatt fin søndag :-)))

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)