mandag 30. mai 2011

Det er min dag i dag ;)

Jeg har virkelig hatt en kjempe fin dag i dag ;) Den startet med gratulasjoner tidlig i morges inne på Facebook, og det har fortsatt på sms gjennom arbeidsdagen...;) Dem på jobb fant også ut at jeg har bursdag i dag, og dermed sang dem bursdags sang for meg ;) Ble jo helt rørt ;)))

Helt rørt ble jeg også da jeg kom hjem og logget på Facebook...Der var det kommet mange gratulasjoner i løpet av dagen ;) Tusen takk alle sammen, for å ha gjort dagen min fin ;) Er jo så koselig med gratulasjoner...;)

Da Roy kom hjem, hadde han med seg billettene til reisen vår, som går til Bulgaria... Vi skal ligge på Hotel Majestic, og det ser jo bare helt nydelig ut der ;)

Denne turen er bursdagsgave fra Roy og meg selv til oss begge... Han har jo bursdag på fredag, så er jo en fin gave det ;)



Ellers i gave har jeg
fått penger av mine foreldre, et fint broderi av en brevvenninne (Kjersti)....;-) Bok om Energijuice, Diddl brevark-blokk og en såpe av en annen brevvenninne (Hilde)...;-)
Og så nye klær av Roy... Det ble to langbukser, to shorts og en piratbukse (to av buksene må jeg nok ned å bytte)....









I tillegg fikk jeg fire tunikaer ;)))













3 kommentarer:

lise sa...

Ah - gratulerer med dagen, Nina!

Ranita sa...

Gratulerer med dagen nok en gang :) Gud så arti at Roy kjøpte klær til deg :) er ikke mange menn som gjør det :)) så all ære til han. Misunner deg den turen litt :P

Mie fra Mies Mirakler sa...

En siste-liten-gratulasjon fra meg :) *♥*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)