lørdag 28. mai 2011

Bursdagsgaven til min kjære far ;)

Jammen brukte jeg mange måneder på dette broderiet, men jeg klarte nå å få det ferdig i tide...;) På onsdag tok jeg siste sting, og i går fikk jeg omsider montert det i ramme og ;) Tror nok pappaen min ble fornøyd ja ;))))

I dag var jeg i selskap hos min kjære far, og han var så snill og hentet meg til og med ;) Og jammen kjørte han meg hjem også, når de andre gjestene hadde reist... Vi fikk servert gode smørbrød med kjøttkaker, eggerøre og skinke, laks og reker ;) Til kaffen fikk vi bløtekake og muffins..;) Ble ganske så mett ja...

Nå skal jeg bruke resten av kvelden til brodering ;) Hadde meg en liten titt i broderikurven min i dag, og jammen er det nok å ta tak i... Hadde visst ikke mindre enn tre UFO'er liggende.... Et bilde og en løper, som vi en vakker dag skal ha med ut i campingvognen, og så juleløperen til Inger... Jeg har nok enda flere UFO'er her, men får vel gjøre meg ferdig med disse tre først...


2 kommentarer:

Marianne's strikkerier sa...

du er så flink alså ....;)

Marianne's strikkerier sa...

ja kan tenke meg din far ble glad for gaven ,,,,er jo slik med dem hjemmelaget som tar masse tid , som en setter stor pris på :)

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)