lørdag 9. april 2011

Endelig....

føler jeg på meg, at jeg er på vei til å bli bedre i formen igjen ;)))) *jubelitaket* Nå har jeg gått og hostet siden januar, så er ganske lei nå. Heldigvis hjalp hostemiksturen og brusetablettene mine meg såpass at hostem min ble noe helt annet enn tørrhosten jeg hadde.... Nå er jeg bare litt snufsete og hoster litt, og har en ekkel smak i munnen, men kvalmen er nå borte ;)))

At hosten er mye bedre, kommer nok også av at jeg har kuttet drastisk ned på røykingen.... Vanligvis har jeg lagt på ti-15 røyk for dagen (ja, jeg vet det er mye), men nå de siste dagene har jeg ligget på fire-fem røyk. Da har jeg selv ikke visst hvor røyken har ligget, men fått når jeg virkelig har slitt. I går var det jeg selv som hadde kontrollen, og da føk jeg rett opp i syv røyk. Jeg klarte meg jo i en hel dag uten røyk, og følte at det ikke var så vanskelig som fryktet. Desverre hadde jeg en dårlig dag på tirsdag, og dermed røk jeg altså utpå igjen.. Min konklusjon er i alle fall, at jeg kan IKKE trappe ned... Jeg må slutte tvert, og starter et nytt forsøk i morgen tidlig ;-)))))Kryss fingrene for meg ;)

I går kom guttene hit, for nå er det altså min helg til å ha dem... Det så ikke så alt for lyst ut i går, med tanke på meg, he he... Jeg satt rett og slett på ræven og bare så på alt jeg burde ha gjort, men kom ikke i gang... Heldigvis bedret dette seg ut på kvelden, så da både bakte jeg boller og fikk klippet Steffen ;) Er jo litt i alle fall, he he..;))

Steffen sin nye frisyre, etter at jeg gikk amok med klippemaskinen ;))))




Nå i dag skal jeg nok prøve å være mye mer effektiv ;)))



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)