fredag 22. april 2011

En kjempe koselig skjærtorsdag ;)

Roy og jeg tok bussen til sentrum, hvor vi møtte gjestene i fra Østlandet, og så gikk vi alle på Peppe's Pizza og koste oss ;) Etterpå ville Tore og AK på tivoli med datteren, og da reiste Tom Bjørg, Roy og jeg opp på Fløyen en tur...


Kjempe koselig og fint der oppe, men vi var ikke helt heldig med været.... Det var jo litt synd, men vi fikk nå tatt oss en kopp kaffe, og jeg spiste årets første softis, nam nam :-))


Vel nede igjen havnet vi på en pub, hvor vi satt og koste oss. Tore kom dit også litt ut på kvelden ;) Da gjestene gikk til hotellet for å gjøre seg klar for natten (dem har jo en lang biltur foran seg i dag), gikk Roy og jeg rett innom Fotballpuben hvor vi hilste på Frank ;) Jammen kjekt å hilse på han også, for det er ikke ofte jeg får gjort det...

Vel, hjemme var det bare å roe seg litt ned før man fant sengen.... I dag skinner solen, og jeg skal bare nyte dagen med ulike sysler, som jeg også skal gjøre resten av påsken.....

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)