søndag 20. mars 2011

Som de fleste...

kanskje har fått med seg, så er jeg uten internett tilgang på min lille kjære laptop ;( Dumme meg trykket på noe installeringesgreie angående BIOS, og dette skulle jeg jo selvsagt ikke ha gjort... Etter at jeg gjorde det, kommer jeg nemlig ikke på nettet med den ;(
Jeg har jo den store stasjonære maskinen vår da, men denne står jo inne på soverommet... Her er det verken kjekt eller godt å sitte.... Må sitte på sengekanten, og så blir det jo så stille og ensomt her inne, he he... Jaja, jeg får bare håpe at jeg får den igjen på tirsdag eller onsdag helt i orden.. Min kjære lillebror skal nemlig komme og hente laptop'en min i morgen, og få en kamerat til å se på den... Krysser fingrene for at han finner ut av saker og ting...


Det er nå en stor fordel, ved å være lite på data, he he.. Nemlig at det går unna med mine prosjekter... Jeg er omsider ferdig med hælen på sokken, og skal nok få strikket en god del på den i morgen ;) Hvis det ikke blir noe jobbing på meg da....


Jeg har i den siste tiden hatt en del ekstra prosjekter på gang, som det er tidsfrist på... Derfor har jeg ikke brodert noe på Inger sin juleløper den siste tiden. I kveld fant jeg den omsider fram igjen, og fikk nå brodert en del på den også ;))
Vel, da ønsker jeg alle sammen en fortsatt fin kveld ;)))

1 kommentar:

♥ mys ♥ sa...

Hei hei :)

Tusen takk for koselig kommentar hos meg:)
Krysser fingrene for at det blir orden på laptop´en din så fort som mulig. Det er ikke noe særlig når data´n streiker (eller jobber tregt - som den gjør her til tider *knurr*).

Moro å se broderiet mitt igjen - kommet langt du jo:)) Gleder meg til det blir ferdig, men ikke noe som haster vettu.

Håper du har en fin mandag!
Jeg har vært ute og gått en times tur - det var herlig. Nydelig solskinnsvær her idag:)

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

♥ Klemmer fra Inger ♥

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)