torsdag 10. mars 2011

Mye fint.....

fint og billig har jeg fått kjøpt på Nille den siste tiden. Jeg er nemlig så "heldig" å jobbe like ved en Nille-butikk, så mange av mine matpauser fra jobben, har jeg tilbrakt der, he he....;) Senest i går, da jeg kjøpte to pakker med syv kubbelys... Betalte kun kr.15,-, og det er så billig at jeg ikke klarer å motstå slikt, he he....;) Ble en pakke med lys rosa, og en med blå ;) Utrolig fine farger ;) Nå gjenstår det bare å bli like flink med å brenne lys om kveldene, som jeg er til å shoppe.....;))))

Jeg er også jevnlig innom Nille sin blogg som jeg er følger hos også, og kan virkelig anbefale dere bloggen dems ;))


2 kommentarer:

♥ mys ♥ sa...

God morgen min venn *Ü*

De lysene så kjempesøte ut, telysholderne også. Nille har masse fint, så jeg skjønner godt du stadig tar turen innom når du er så heldig å ha butikken rett ved jobb:))

I morgen skal lillesøs og jeg en tur på Ellinors Stue - gleder meg veldig:) De har utrolig mye fint der:) Og jeg har falt pladask for den nye serien til Greengate (i hvitt og blått), så du skal se det blir noe av det med hjem:))
Var vi innom der da du var her, ble litt usikker her nå, eller kjørte vi bare forbi på vei fra og til flyplassen?

Min lillesøs og jeg skal prøve å være kreative her i helga, atc, kort og album som står på programmet:)) Laget et kort forrige helg (kommer på bloggen når mottakeren har fått det) ellers har det vært veldig stille på scrappefronten.

Håper du får en fin og avslappende helg, Nina!
Kos deg masse!:)

*Klemmer fra Inger*

leni sa...

du er ofte innom nille ja xD
jeg er på Nille vær dag (kanskje fordi jeg jobber der )heheXD
De kubbelysa er så gode, men lysa gikk utrolig fort hos oss på sørlandsenteret så vi er tomme.=P

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)