søndag 13. mars 2011

Henriette sitt bursdagsselskap......

Har nylig kommet hjem fra Henriette sitt selskap...Hun fylte åtte år tidligere i uken,men holdt familieselskap dag ;) Som vanlig fikk vi servert god mat,nemlig smørbrødskiver med karbonader og omelett ;) Kjempe god var de;) Etterpå fikk vi servert deilig iskake og verdens beste ;)


Jeg fikk laget et enkelt bursdagskort til Henriette i går... Som vanlig er jeg nå ikke fornøyd, men denne gang kan jeg vel ikke forvente noe annet... Når man absolutt skal lage kortene i siste liten, så blir det nå bare sånn...



Ellers var det full vinter her i morges, da jeg stod opp...;( Snøen lavet ned, og det var en del snø... Nå i kveld er det rett og slett bare slaps og søle ute, for snøen gikk over i regn ;((


Da ønsker jeg alle sammen en fortsatt fin kveld... Nå skal jeg kose meg med kaffe og litt tid på Facebook, før jeg finner fram strikketøyet ;)))

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)