mandag 28. mars 2011

Har hatt....

en kjempe fin og koselig helg sammen med guttene ;)) Det er så kjekt de helgene jeg har dem, men det er like tungt hver søndag når dem reiser hjem igjen..... Vanligvis pleier guttene å være alt for mye inne,men jeg klandrer dem nå ikke... Kan jo ikke hjelpe for at dem er som moren, he he... Liker seg best i sofaen med andre ord....;))) I går ble det nå så dem kom seg ut litt på ettermiddagen i alle fall ;))) Både i går og på fredag, fikk vi nemlig en vårfornemmelse her i byen ;))))
Ved å trykke på bildet, kommer du inn på siden, hvor du kan få vite litt mer om guttaboys'ene mine ;)))


Ellers i går, så oppdaget jeg at å ha lysestaker med lys i, ja det er ikke lurt, he he... Slik så nemlig resultatet ut her, etter å ha hatt en lysestake stående i stuevinduet....;)))


2 kommentarer:

♥ mys ♥ sa...

Hei min venn :)

Koselig å lese at du har hatt en fin helg sammen med guttene:)
Skjønner godt at det må være tungt hver gang de reiser til sin far igjen.

Ja, er det ikke herlig med vårfornemmelse?
Jeg kan ikke få sagt hvor MYE det gleder meg å se snøen smelte og kjenne sola varme - helt utrolig deilig!!:))

Hehe..nei lys i vinduer hvor sola står på, er ikke noe lurt:o) Blir noen snodige lys ut av det:)

Ønsker deg en god natt!

Klemmer fra Inger :o)

♥ mys ♥ sa...

Hei igjen :D
Ta en titt innom bloggen min - har noe til deg der!
*Klem fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)