torsdag 31. mars 2011

Fysj for en dag ;(


I dag hadde jeg store planer om å få skrevet et brev eller to, og ikke minst få brodert en god del.... Desverre har denne planen blitt slått helt bort enn s å lenge.... Motstanderen har vært en forferdelig kvalme ;( Med vondt skal vondt fordrives, eller hva det nå heter...
Jeg var jo hos legen i går, siden jeg nå har hostet i snart tre måneder ;( Der fikk jeg resept, og måtte begynne på Solvipect hostemikstur og Sandoz brusetabletter. Selvfølgelig skulle en av bivirkningene der, være kvalme., og typisk meg, så har jeg fått altså den mest vanlige bivirkningen ;(((
Nå satser jeg på at kvalmen holder seg på samme nivå som nå, resten av dagen. Nemlig svak kvalme....

Ønsker alle sammen en fortsatt fin dag ;)


3 kommentarer:

Heidi sa...

Så kjipt at du reagere på dette :( God bedring, vennen min

Nina's hobby- og hverdagsblogg sa...

Æsj ja, ikke noe kjekt med den bivirkningen der ;(
Tusen takk vennen ;)

♥ mys ♥ sa...

God bedring Nina :o)

*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)