lørdag 26. mars 2011

Endelig....

er jeg på nett igjen ;))) Det eneste minuset nå, er at jeg fortsatt ikke får kommentert statuser inne på Facebook, men det går nå bare gå ;))

Jeg må innrømme at jeg har savnet nettet bitte litt, men jammen har det hjulpet på å ikke ha det og da, he he...;) Her har det nemlig gått unna, og jeg er omdiser ferdig med sokkene til Henriette ;)))


Jeg har ikke fått brodert så mye på juleløperen, men litt har det nå blitt siden forrige oppdatering ;))


Ønsker alle sammen en strålende lørdag, og en god helg ;)



1 kommentar:

♥ mys ♥ sa...

Hei:)

Så bra at du er på nett igjen.
Føles rart hvis ikke når man er vant til det.

Så fine sokkene til Henriette ble:)
Og alltid moro å se oppdatering på juleløperen:)

Ønsker deg en kjempefin lørdag!

*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)