søndag 6. februar 2011

Garnkjøp forbud.....

Ja, det hadde jeg i utgangspunktet gitt meg selv. Jeg har jo som vist i et tidligere innlegg, at jeg har mer enn nok garn.... Av alt det garnet har jeg kun fått brukt opp Cortina hvit- og Iglo rød garnet..... Så med andre ord har jeg et bra lager med garn, og så har jeg altså klart å kjøpe inn mer.... Dem hadde tilbud på Spar Kjøp her i januar, og jammen kom jeg ut derfra med en del raggegarn og noe Safir garn...;)

Blir nok en del sokkestrikking på meg framover ja ;)

Jeg kjøpte ni nøster av det rødbrune, seks av det i rødt/grått og tre i det gråe garnet.....


Disse skal bli til en lue til Roy....;)


Og på torsdag måtte jeg bare innom Nille, hvor dem hadde ta 3 betal for 2 tilbud på garn. Dermed gikk lunsjpausen min på jobb, bort i garnkjøp, he he....;)

Dette er Østlandsgarn... Har to hvite, syv at det mørkeste rosa, åtte av mellomrosa og et av lyserosa....

Så nå har jeg bestemt meg for å være streng med meg selv.... Jeg må strikke ganske mye, før jeg får kjøpt mer garn....;) Nå er det bare å se om jeg klarer å holde det da :-))


1 kommentar:

Anonym sa...

ja skal vi slå oss i lag , eg kan /må ikke kjøpe mer garn nå ellers kan seg snart lage egen butikk av garn hehe ...

Marianne

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)