søndag 20. februar 2011

En nydelig søndag :-)

Denne helgen kan virkelig vi bergensere ikke klage på været... Vi har hatt et nydelig vær, og jammen fortsatte det i dag ;) Livet er bare helt herlig for tiden. Jeg får desverre ikke sittet så mye ute, pga det skarpe lyset ;( Grunnet fare for migrene, ved mangel av solbriller, så sitter jeg heller inne og koser meg med sokkestrikking ;))))

Roy har nå sittet ute og kost seg i solskinnet ;)


I morgen skal jeg nå tilbake på jobb, og dette ser jeg fram til. Nå har jeg ikke vært på jobb siden onsdag, så i går var jeg utrolig rastløs av meg. Derfor gleder jeg meg ekstra mye til å stå tidlig opp i morgen, og komme tilbake i jobb ;) Jeg har nå vært vikar i en og samme barnehage siden andre uken i januar, og dem har nå bestilt meg fram til og med 4.mars ;) Det er godt med slike lange vikariater, for det er ikke fullt så gøy med en dag her og en dag der....

Vel da skal jeg fortsette med strikkingen her....;) Ønsker alle sammen en fortsatt fin søndag, og fortsatt god helg ;)))

1 kommentar:

Anne Britt sa...

Tenk å kunne sitte ute! 17 kuldegrader her. Men nydelig vær. Sitter og strikker og fyrer.

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)