mandag 3. januar 2011

Litt oppdatering av....

noen av prosjektene mine.... Jeg sliter litt med å gjøre ferdig en og en ting, he he...;) Nå om dagen har jeg tre broderier som jeg er i gang med, og ikke mindre enn fire strikkeprosjekter....

Klokkestrengen jeg holder på med for Laila, nærmer seg ferdig :)



Juleløperen jeg broderer for Inger tar også form på "del"2 :-))


Og så har jeg strikket lue til Roy... Jeg har bare igjen å strikke øreklaffene og ordne til en dusk :-)


Ellers er jeg i gang med et poncho, raggsokker til Roy og sokker til Mathilde...;) Oppdatering av disse tre prosjektene kommer senere i dag eller i morgen tenker jeg :D

2 kommentarer:

Anita Iren Haraldsen sa...

Så flotte arbeider Nina! ;)

♥ mys ♥ sa...

Oj - skal si det går unna med løperen min :)))

。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
☆GODT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)