søndag 16. januar 2011

Fy flate....

hvor trøtt jeg er.... Nå har jeg vært våken siden kl.06.00....;( Det var ikke frivillig i det hele tatt.... Som vanlig var det en mobiltelefon alarm som vekket meg... Skjønner ikke hvorfor guttene ikke kan lære seg til å slå av den forbaska alarmen, når dem ikke trenger å ha den på....

På fredag fant Roy og jeg ut at jeg skulle bake boller til i går, men så hadde vi ikke så lyst på i går... Dermed laget jeg dem i dag i stedet :) Jeg har ikke fått tatt melisglasur og kokosmasse på dem enda, men har nok vært en mann der ute og sneket og prøvesmakt for det.... Dermed måtte jo guttene og jeg også ta en smaksprøve.... Dem var faktisk ganske gode... Jeg var litt skeptisk, for jeg pleier å bake dem med melk, men har brukt oppskrift med vann denne gang. John-Martin tåler nemlig ikke melk.... Så derfor tok jeg litt av deigen, til å forme vanlige boller av, for det er jo melk og fløte i vaniljekremen ;(



Nå har John-Martin tatt seg en tur ut, og Steffen og jeg skal spille litt kort :) Blir nok ikke mange omgangene med kort, før jeg må finne sofaen tror jeg... Og så blir det vel å kose oss med bollene når jeg er klar igjen...;) Ønsker alle sammen en fortsatt fin søndag :)))


1 kommentar:

♥ mys ♥ sa...

Heisann!:)
Disse bollene så yummy-yummy ut:))
Sender du over en eller ti?hehe...
Ønsker deg en fin dag!
*Klem fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)