lørdag 29. januar 2011

En litt slitsom.....

januar,men allikevel kjekk ;) Som noen helt sikkert har fått med seg, så er jeg fortsatt arbeidssøker... Siden det har vært så lite jobber å søke på, har jeg satt meg opp som vikar gjennom to vikarbyråer... Disse tre siste ukene, har jeg vært i en og samme barnehage ;) Jeg har hatt ganske lang reisevei, men trivselen i denne barnehagen, gjorde at jeg ikke klarte å si nei til å jobbe...;) Dessuten kommer jo pengene godt med, he he ;o))) Nå skal jeg dit opp igjen og jobbe på mandag, men så er det over der i denne omgang....;( Jeg får bare håpe det er noen andre barnehager som trenger meg i løpet av neste uke....

Vel, da skal denne helgen nytes med håndarbeid, guttene og mannen ;) Blir ikke så mye av sosial samvær med mannen i dag da, for han jobber ekstra, og kommer ikke hjem før i kveld.....


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)