søndag 2. januar 2011

Bloggplan - dag 5

Mine 10 ønsker er....
  • å klare utfordringen John-Martin har gitt meg
  • å få meg en fast jobb
  • å få brukt opp mange garnnøster i løpet av dette året
  • å få brodert mange av broderiene mine
  • å overvinne min skrekk overfor elektriske ting (særlig oppv.maskin og vaskemaskin)
  • å spare opp en god del penger
  • å få laget mange kort i løpet av dette året
  • å bli litt flinkere med brevskrivingen
  • å bli flinkere med å prioritere husarbeid, fremfor data/håndarbeid
  • å bli flinkere med blogging

Ikke de store ønskene kanskje, men så er jeg heller ikke storforlangende, he he... Klart jeg har flere ønsker som kanskje burde vært nevnt her, men minst et av de, vet jeg at er vanskelig... Har nemlig prøvd å kutte ut røyken, uten å klare det. Dette er jo et ønske jeg har, å klare altså, men det får jeg ta som et ekstra bonus om jeg klarer det :))))



Dag 6 - 10 gjenstander du ikke kan leve uten
Dag 7 - 10 viktige personer
Dag 8 - 10 av dine favorittsanger
Dag 9 - 10 veier til å vinne hjertet ditt
Dag 10 - 10 siste ord



Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)