torsdag 30. desember 2010

Vårt eget internett...

I går kveld ringte jeg min "gamle" internettleverandør, og bestilte internett gjennom dem... Vi har jo vært så heldig og fått være på nett gjennom husverten, men nå er min tålmodighet strukket langt nok...;( Vi har hatt ganske bra signaler fram til for en måned siden, med litt til og fra fram til da.... Den siste månenden, har vi derimot måttet slite med å komme på nett. Senest i går morges, brukte jeg en time for å komme på nett ;( Slikt tærrer på humør og tålmodighet....
Etter å ha bestilt internett hos Ventelo, oppdaget jeg, at om vi skal få over 50 % signaler, ja så må vi stå ute i den kalde gangen vår ;( Blir ikke akkurat noe kjekt det nei... Nå skal jeg klare å holde tålmodigheten min noen lunde på plass, mens jeg venter på vårt eget nett :))

Jeg ønsker alle sammen en riktig fin lille nyttårsaften :o)))))


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)