tirsdag 28. desember 2010

Bloggplan - dag 4

10 ting jeg vil si til en person......
Her velger jeg nok ti forskjellige personer, i stedet for ti ting til en person.... Kan bli artig og se om rette personene kjenner seg igjen i punktene
  • jeg er så kjempe glad for at jeg har blitt kjent med deg, og ser bare fram til å få besøkt deg igjen :-) Og eventeult få besøk av deg igjen....;)
  • jeg har fått hilst på deg en gang, og håper da virkelig at det blir flere treff :) Savner den gode kontakten vi hadde på Nettby og på Facebook.... Det har blitt litt lite kontakt i det siste der... Og så savner jeg brev fra deg!!!
  • vær så snill og si tingene direkte til meg takk, i stedet for å gå gjennom andre!!!
  • slutt å vær så selvgod, for du er ikke noe bedre enn alle oss andre.....
  • Ok, så er du flinkere enn meg på å kokkelere, men jeg har da mine ting som du ikke kan, he he :o)
  • skjønner virkelig ikke vitsen med all den sex-skrivingen..... Det er bare deg selv det går utover til slutt...
  • du er jammen meg like nærtagen som meg selv, så kom ikke si at jeg må skjerpe meg på det punktet
  • tusen tusen takk for at du fikk meg til å reise nordover for ti år siden. Jeg er deg evig takknemlig for det :o))))
  • savner virkelig den tiden vi var naboer. Du er så livlig og jeg er utrolig glad for å ha blitt kjent med deg :-D
  • ELSKER DEG
Jammen var disse punktene vanskelig å få ned, men jeg klarte det nå til slutt.... Nå er det bare seks bloggdager igjen av denne....

Dag 5 - 10 ønsker

Dag 6 - 10 gjenstander du ikke kan leve uten
Dag 7 - 10 viktige personer
Dag 8 - 10 av dine favorittsanger
Dag 9 - 10 veier til å vinne hjertet ditt
Dag 10 - 10 siste ord


2 kommentarer:

♥ mys ♥ sa...

*Godt Nytt År* min venn:))

Kjempeartig å følge med på denne bloggplanen din:))
Og kanskje er det meg som er en av disse personene du nevner noe om her:))

*Nyttårsklem fra Inger*

kjersti.sin.blogg. sa...

jeg kjenner meg ikke igjen i noe av det du har skrevet,så satser på at det ikke er meg du har skrevet om hehe:-))

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)