søndag 28. november 2010

Har du noen tips/forslag?

Da har jeg fått gått igjennom alt garnet jeg har, og jammen var det ikke lite.... Nå sitter jeg her og lurer på hva i huleste jeg skal strikke/produsere av alt dette garnet....

TRYSIL GARN
Sportsgarn


Iglo


Labbetuss
Regner med at det blir sokker av disse garnene :o)


FANTASY


SAFIR GARN



MOR AASE
Dette garnet egner seg visst til toving, så de skal jeg strikke tøfler av tenkte jeg :o) Venter bare på oppskrift på tøfler fra Andrea :o))))


ESKIMO PRINT


CALIFORNIA BONITA


CORTINA
Soft


RAGGEGARN
Blir nok noen par sokker her også....;o)


2 kommentarer:

Anne Britt sa...

Litt av en utfordring du har der! Hvis du går inn på nettstedet til drops, finner du mange gratis opppskrifter. Et hefte er om juleting. De to første garnpakkene kunne kanskje egne seg til noe slikt?

♥ mys ♥ sa...

Ojsann - ja her var det mye garn:)
Jeg er ikke noe på strikking så har ikke så mange forslag, men hva med
*pulsvarmere?
*skjerf?
*hals?

Lykke til med prosjektet!:D

*Klem*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)