lørdag 4. september 2010

Vårt bryllup :))))

Da er mitt bryllup vel overstått, og jeg sitter igjen med mange fine minner... Nå var dette hemmelig, like til torsdags kveld. Syns det var helt utrolig at jeg klarte å holde det hemmelig såpass lenge, he he... Nå var det ti års dagen vår som kjærester, som da ble dagen for vårt bryllup :-D

På vei til byfogden plukket vi guttene mine opp på Vestkanten, for dem skulle jo selvsagt være med på feiringen :-))) Utenfor tinghuset møtte vi mine foreldre, som skulle være med som vitnene våre :-)



Etter byfogden bar turen på kinarestaurant, hvor vi koste oss med god mat og drikke :-) Vi fikk et gavekort av mine foreldre, som vi kan bruke på Vestkanten....;-) Tusen takk for den fine gaven mamma og pappa :-)

Da vi voksne skulle ned på Zachen, reiste guttene mine hjem...;-) Vi andre tok oss noen pils der, før vi gikk videre til Wesselstuen.. Etter noen timer der, ble det en tur innom Peppe's pizza før vi reiste hjem. Det ble med andre ord en innholdsrik og fin dag :-))))

Vel hjemme stod denne fine blomsten utenfor døren vår. Tusen takk Anne-Mette, Inge, Mathilde, Henriette og Trond Leander :-)))


Vel, da skal jeg nyte denne fine dagen med mannen og stillheten...;-) Kanskje det blir grilling litt senere også... Er et nydelig vær ute, så må nesten kose oss litt i hagen også :D Ønsker alle sammen en riktig strålende dag, og en fortsatt god helg :-)))))

6 kommentarer:

lise sa...

Gratulerer, Nina! Det var en flott måte å markere ti år som kjærester!

Andrea sa...

Ser ut til at dere hadde en riktig koselig dag!
Flott dag å markere 10 års jubileet på :)

Kos dere videre!!!

klem

♥ mys ♥ sa...

Åååå så romantisk å gifte seg på dagen for 10 års jubileumet som kjærester:)
Det skal jeg fortelle Frank og se om han tar hintet...hehe...(vi har 8 år, mars neste år) :D
Kos dere!:)

*Klem Inger*

aama sa...

må bare legge igjen en kommentar her også, dere ser så lykkelige ut på bildene:) Jeg er nesten litt rørt over at dere har giftet dere, det er så koselig at en gjør det selv om en har vært sammen i mange år:) Ønsker dere hell og lykke i mange mange år framover!

Mange klemmer fra Åse-Marit

Ellen sa...

Det høres ut som dere hadde en hyggelig dag/kveld)

Annette sa...

Gratulerer:o)
Kjempehyggelig nyhet!

Klem fra Annette

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)