onsdag 26. mai 2010

Streik fra i morgen av????

Ja, det er nå det store spørsmålet.... Selv er jeg blant dem som da skal være være streikevakt. Jeg får bare vente i spenning til midnatt, men jeg regner med å måtte vente til i morgen tidlig med å få vite hva som skjer....

I dag var nå Nrk Vestlandsrevyen i barnehagen der hvor jeg jobber....

http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/214999/

Det går litt tregt med broderingen, men litt videre har jeg nå kommet :-)


Da Roy kom hjem fra jobb i dag, hadde han med seg noe scrappeutstyr, som jeg bestilte over nett på mandag... Snakk om rask levering da :-)))

Nå skal i alle fall jeg slappe av med litt brodering, og så må jeg vel få gjort huslige ting også....

Vel, da ønsker jeg alle sammen en fortsatt fin kveld :-D


Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)