lørdag 1. mai 2010

Ønsker alle sammen en riktig god helg :-D

Her har det ikke blitt så mye brodering eller strikking den siste uken. Jeg har rett og slett brukt tiden på forberedelser av konfirmasjonen til John-Martin. I dag ble jeg ferdig med bordkortene, og tidligere i uken fikk jeg også ferdig bordpynt som vi skal ha.

Jeg er nå litt i gang med broderingen av julekalenderen som jeg skal brodere for en mamma i barnehagen. Som man ser i forrige innlegg, så hadde hun kommet et godt stykke. Dessverre måtte jeg rakne dette opp, for det var litt småfeil inni mellom. Nå er jeg virkelig en perfekjonist når det gjelder slikt, så derfor bestemte jeg meg altså for å rakne det opp igjen. Jeg skal nå få både strikket og brodert litt nå i helgen...;-)

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)