fredag 28. mai 2010

Min kjære pappas bursdag :-D

I dag startet jeg dagen med å være streikevakt ved en barnehage her i Bergen.... Jeg hadde vakt fra kl.10.00 til kl.12.30, og vel hjemme hadde jeg en kjempe koselig telefonsamtale med Ellen :-)

Litt ut på ettermiddagen hørte jeg at det brakte... Det viste seg at det tordnet :-( Jeg liker overhode ikke d
en slags vær, men heldigvis var det et stykke unna.... Her er et bilde som lå inne på BT


Da Roy kom hjem på ettermiddagen, hadde en kjøpt en "Ildtopp" til oss...;-) En veldig fin blomst syns jeg :-)

I tillegg hadde han kjøpt bursdagsgave til min far; en flaske vodka. Selv har jeg laget kort til ham :-)



Vi tok oss en kopp kaffe hver, og så kjørte vi bort til mine foreldre... Der fikk vi pizza, kaffe og kaker. Koste oss skikkelig med andre ord :-)

Nå skal jeg bruke resten av kvelden til å få brodert litt videre på adventskalenderen ;-) Tenkte å få lagt inn et oppdateringsbilde, men minnekortet mitt har visst tatt kvelden... Skal legge inn et bilde i morgen, hvor ikke minnekortet er helt på bærtur i morgen og da....

Ha en fortsatt fin kveld, og en riktig god helg alle sammen :-D

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)