torsdag 27. mai 2010

Jommen ble det streik....

Ja, det ble visst streik. Hadde jo vært best om dem hade blitt enige da, men.... Nå er det bare å håpe at vi får igjennom det vi ønsker :-))

I går kveld fikk jeg omsider laget meg to kort, og det var jo jammen på tide. Skulle ønske jeg var like ivrig på kortlagingen, som jeg er på broderingen :-)



Til tross for herslig tråd på adventskalenderen, så er det nå framskritt der :-))


Ellers har jeg blitt med i en blog candy, hos strikkesnuppa :-) Bloggen hennes er nok en blogg jeg kommer til å ta turen innom titt og ofte. Er du glad i å se på hjemmelagde kort, må du ta turen innom henne. Hun har laget veldig mange fine kort :-)

Ønsker alle sammen en riktig god kveld :-)


1 kommentar:

♥ mys ♥ sa...

Hei:)
Så koselige kort du har laget:)
Likte veldig godt "ha en herlig dag" skrifta - er det stempel?
Jeg syns du seriøst skulle henge deg på utfordringene hos Midnight Madness Sketch Challenge. Er veldig moro:)
Hvordan går det med streiken?
*Klemmer fra Inger*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)