mandag 17. mai 2010

GRATULERER MED DAGEN :-)


Så har vi kommet til Norges Nasjonaldag :-) Mange har nok planer om både det ene og det andre.....;-)

Selv blir jeg bare hjemme og slapper av. Jeg har jo ikke guttene her heller, så da er det ikke så viktig å reise til Bergen sentrum. Nå er ikke jeg så veldig glad i å gå i sentrum når det myldrer av folk.

Derfor blir jeg altså bare hjemme og ser på livet rundt om i landet på TV.

I går laget jeg forresten et ko
rt, og siden jeg først er i gang med å blogge, så legger jeg inn et bilde av det her :-)


Ha en fin 17.mai feiring alle sammen :-)

2 kommentarer:

DC sa...

Takk for kommentaren i bloggen min :) Den isen var kjempe god ...hihi... :)
Så fint kort du har laget og broderiet kommer til å bli kjempe fint :)

Carinas Creative Corner sa...

Heihei! Ser du laget litt kort :)

Om du ikke vet det alt så er det treff den 5. juni på Søfteland. Les mer på siden deres: http://softelandstreff.blogspot.com/

Mvh

Carina

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)