lørdag 15. mai 2010

En strålende lørdag :-)

Da har jeg omsider fått ferdig guttas soverom/min scrappekrok :-) Er delvis fornøyd... Som man ser på det ene bildet, så har jeg litt småplukk igjen å rydde... Det får jeg ta en annen dag, he he... Eller senere i dag... Akkurat nå sliter ryggen litt, så jeg må ha meg en liten pause fra rydding i alle fall.....



Når det gjelder adventskalenderen, så går det litt tregt med den om dagen...;-( Er nemlig en del herslig tråd, som jeg skal brodere med nå.... Syns ikke resultatet blir av det beste, men det ble nå ikke stygt heller, he he :-)))


I går fikk jeg nå besøk av mine foreldre, som passer mine tre eldste tantebarn :-) Dem ble bare sittende en bitte liten stund, men det var nå koselig for det :-)

Også i dag skinner solen her i Bergen by, så jeg skal nok komme meg ut på altanen og nyte den inni mellom alt jeg skal få gjort i dag....

Ønsker alle sammen en riktig fin lørdag, og en fortsatt god helg :-D


1 kommentar:

*mys * sa...

... og den heldige eieren av de flotte atc´ene er meg=) Tusen takk! Har tatt bilde av kortet jeg Nina, så når jeg har lagt det inn i bloggen min, kan du bare kopiere det derfra om du har lyst:)

Siden du har ryddet så flott i scrappekroken din, så kommer jeg snart på besøk og scrapper litt igjen :)

Lykke til videre med den ekle tråden i adventskalenderen:)

Ønsker deg en glad lørdagskveld!:D

*klemmer*

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)