fredag 7. mai 2010

En liten bloggpause i en ellers stressende dag.....

I dag har det gått ganske så i et her... Da Roy reiste på jobb, satte jeg straks i gang med å bære ting ned i lokalet. Nå har tallerkene, kaffesettet og bordpynten kommet på plass der nede. Resten av stolene tar jeg nå når Steffen kommer, for jeg kjenner at jeg begynner å bli litt sliten i ryggen...;-( Selve pyntingen får jeg ta i ettermiddag/kveld, når min far har kommet med bordet og stolene som vi skal få låne fra dem.... Jeg sliter litt med hvordan bordene skal stå.... Helst ville jeg ha hatt en hestesko, men jammen ble det litt i smaleste laget for det... Så nå står det mellom en L og et langbord... Jeg får nå se når det siste bordet er på plass også....

I dag fikk jeg en konvolutt i postkassen, og håndskriften kjente jeg godt igjen. Jeg kjente at jeg ble glad inni meg, og enda mer glad ble jeg da jeg så de fine ATC'ene som Inger har laget til meg :-) Og ikke minst det fine kortet som hun hadde laget i tillegg :-))


Og når jeg lastet ned dem, kom jeg på at jeg har glemt å legge ut bilde av de forrige ATC'ene jeg fikk av henne... Så her kommer de og :-D


I tillegg lå det ved en konvolutt til konfirmanten... Jeg må nok innrømme at jeg er ganske så nysgjerrig på innholdet, he he... Må nå bare smøre meg med tålmodighet til i morgen......;-)

Og jammen har jeg også glemt å legge ut bilde av de siste ATC'ene, som jeg laget til Inger....


Når det gjelder julekalenderen som jeg broderer for en mamma i barnehagen, så går det nå unna med den også :-)


Vel, da ønsker jeg alle sammen en riktig fin fredag, og ikke minst en strålende helg :-D

Ingen kommentarer:

Andre blogginnlegg du kanskje vil like :)